Egen ved multibanen er blevet fældet
Den store eg ved multibanen er desværre blevet fældet. Træet var flækket og havde delt sig i to stammer i cirka fire meters højde, hvilket gjorde det til et risikotræ med fare for yderligere brud. Af hensyn til sikkerheden har det derfor været nødvendigt at fælde træet. Det er i øjeblikket muligt at gå ned