Den store eg ved multibanen er desværre blevet fældet.
Træet var flækket og havde delt sig i to stammer i cirka fire meters højde, hvilket gjorde det til et risikotræ med fare for yderligere brud.
Af hensyn til sikkerheden har det derfor været nødvendigt at fælde træet.
Det er i øjeblikket muligt at gå ned og se det fældede træ, inden det bliver fjernet.